Wat moet ik doen wanneer de Point Of Sale een barcode niet kent?

  • Controleer op de POS of het mutatieblokje midden bovenaan het scherm groen is.
    Is dit rood? Dan is er geen verbinding met de server en dan zijn de laatste mutaties niet verwerkt.
    Neem contact op met DeKassa servicedesk.
     
  • Toets vervolgens op de POS de barcode cijfers in om te controleren of de barcode niet is beschadigd.
     
  • Ga na of het artikel al in het winkelassortiment is opgenomen
    Kies voor Artikelen op het dashboard, zoek het artikel, en open met dubbelklik.
     
  • Indien het vinkje Winkelassortiment UIT staat, zet dan het vinkje AAN.
    Indien het vinkje Winkelassortiment al AAN staat, zet dan eerst het vinkje UIT en meteen hierna weer AAN.
    Automatisch worden dan de vinkjes Exporteren en Schapkaart maken ook AAN gezet.
     
  • Druk op OK en sluit het Overzicht van artikelen.
     
  • Stuur nu de artikelgegevens naar de Point Of Sale sturen door te kiezen voor de knop Exporteren op het Dashboard,
    en vervolgens voor de knop Exporteren.