• Nieuws
  • Faq
  • Randapparatuur
  • POS
  • Contact

Vernieuwde Website & FAQ

DeKassa wordt met regelmaat geupdate met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen. Samenvallend met de versie 2.05 is ook de FAQ voor de gebruikers aangevuld en duidelijker leesbaar.

De Frequently Asked Questions helpen onze klanten om nog autonomer met het systeem te kunnen werken. Ook hebben onze project managers nu rechtstreeks toegang tot deze FAQ waardoor ook nieuwe vragen van klanten sneller online terug te vinden zijn. Binnen de backend software van DeKassa is de Help knop op de dashboard voldoende om bij deze FAQ pagina te komen.

Tegelijkertijd met deze vernieuwing, hebben we de vernieuwde layout van de FAQ ook doorgevoerd voor de rest van onze website. 

Mist u nog iets in onze FAQ of heeft u opmerkingen over onze website? Dan horen wij dat uiteraard graag. 
Neem gerust contact op via servicedesk@dekassa.nl of het helpdesknummer +31 85 4013 78

 

« Terug naar nieuwsoverzicht

Maximale kassa tegen minimale kosten

DeKassa is betaalbare kassa oplossing waarbij de backoffice software draait op het internet.

De kassa in de winkel is robuust en heeft de beschikking over PIN en Scanner Scale.
Met de backoffice - vanaf elke locatie bereikbaar - beheert u de artikelgegevens, die u eenvoudig ophaalt van het CWA.

U hoeft zich geen zorgen te maken over backups en updates, dat regelen wij.

Vernieuwde Website & FAQ

Maximale kassa tegen minimale kosten

DeKassa is betaalbare kassa oplossing waarbij de backoffice software draait op het internet.

De kassa in de winkel is robuust en heeft de beschikking over PIN en Scanner Scale.
Met de backoffice - vanaf elke locatie bereikbaar - beheert u de artikelgegevens, die u eenvoudig ophaalt van het CWA.

U hoeft zich geen zorgen te maken over backups en updates, dat regelen wij.

DeKassa wordt met regelmaat geupdate met nieuwe functionaliteiten en verbeteringen. Samenvallend met de versie 2.05 is ook de FAQ voor de gebruikers aangevuld en duidelijker leesbaar.

De Frequently Asked Questions helpen onze klanten om nog autonomer met het systeem te kunnen werken. Ook hebben onze project managers nu rechtstreeks toegang tot deze FAQ waardoor ook nieuwe vragen van klanten sneller online terug te vinden zijn. Binnen de backend software van DeKassa is de Help knop op de dashboard voldoende om bij deze FAQ pagina te komen.

Tegelijkertijd met deze vernieuwing, hebben we de vernieuwde layout van de FAQ ook doorgevoerd voor de rest van onze website. 

Mist u nog iets in onze FAQ of heeft u opmerkingen over onze website? Dan horen wij dat uiteraard graag. 
Neem gerust contact op via servicedesk@dekassa.nl of het helpdesknummer +31 85 4013 78

 

Terug naar Nieuwsoverzicht »

Frans Lisztlaan 1
2102 CJ Heemstede

Tel: +31 (0)23 531 2632

Fax: +31 (0)84 221 3186

E-mail: info@dekassa.nl

Disclaimer

❮